onsdag 6 maj 2009

Kupp försök..

En kupp utfördes i veckan gentemot en spelare inom MB Hooden.
Helt i god tro gick jag på middag (efter inbjudan och övertalning) med ett par olika spelare från dom medverkande klubbarna.
Vi hade trevligt och diskuterade den stundande cupen, eventuella övergångar, våran dominans inom bloggvärlden!
Mot slutet av middagen började jag känna mig yr, fick ont i magen och hade svårt att andas! jag ursäktad oss artigt och tog en taxi hem!
Väl hemma somnade jag direkt och vaknade i samma tillstånd!
Underligt tänkte jag för mig själv, för mitt imunförsvar är nog det bästa imunförsvaret i världen..
så jag pallrade mig till akuten där dom kom fram till att jag hade blivit förgiftad!
Jag blev minst sagt shockad för jag trodde aldrig att våra motstånadre kunde gå såhär långt i sina försök att besegra oss! Visst har jag leget till sängs nu i två dar, men jag kommer att vara på benen långt före skammen över detta fega mordförsök har lagt sig för er...

Så till alla mina kamrater i MB Hooden! Se upp!!
Dom är luriga på andra sidan och drar sig ite för något i sina försök att vinna Falket i år!

Och till er andra (ni vet vilka ni är Falket, hedmans, aett, kalmar, fotklanen m.m.) Ni måste göra bättre ifrån er än sådär för att sänka oss, lite råttgift kommer ni inte långt med!
träna ist och träna hårt för nu har ni väckt hooden som sov inom oss!

Peace & Kärlek

/Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar